Magma Chili Manufaktúra

A Magma Chili Manufaktúra számára készült teljes arculattervezés, melynek része volt a logótervezés és csomagolástervezés is
magma-chili-manufaktura-termekek-csomagolas-minden-iz

A Projektről

A Magma Chili Manufaktúra házi készítésű, részben saját termesztésű, részben pedig kizárólag vegyszermentes biogazdálkodásokból származó alapanyagokból készít házilag különleges ízvílágú chili szószokat. Céljuk kevésbé a chili paprika erősségére, inkább a hagyományostól eltérő ízekre helyezni a hangsúlyt. Négy termékkel kívánnak piacra lépni, melyek nevezetesebb vulkánok neveit kapták a szerint, hogy az adott szósz másodlagos összetevője a chili mellett mely területen őshonos.

Logó és arculat

A logó kialakítása során a szószok és a névadó olvadt vulkanikus kőzetek egyik fő anyagtulajdonságát, a folyósságot vettem alapul. A logó  egy raszteres rendszerben készült el a márkanév felírásából, és a betűk valamint betűkapcsolatok “folyékonnyá” alakításából. Az arculati színek a márka fő termékének színéből, a paradicsomos chili szósz vöröses színéből és a vulkánokra  jellemző szürke színből alakult ki. Gyakran megjelenik az arculatban még a fehér szín is, főként a feliratok és szövegek színeként. A másodlagos arculati színeket a márka többi termékének színe adja, melyek a chili mellett másodlagos összetevők színei. Mind a színek, mind a formák meghatározása során arra törekedtem, hogy a jövőben minél egyszerűbben, gyorsan, és jól illeszkedően lehessen új termékeket bevezetni ebbe a rendszerbe. Az arculat betűtípusainak kiválasztásánál is kerekdedebb formákra esett a választásom.

Csomagolás koncepció & grafika

A csomagolás tervezése során fontos szempont volt a környezettudatosság, így a doboz szerkezete úgy lett kitalálva, hogy ragasztás mentesen össze lehessen állítani és széthajtva még egyszer funkciót kaphasson, amibe beleönthetjük mártogatásra szánt nassolni valónkat. A doboz tartalma egy címke nélküli üveg, így könnyedén újra tudjuk hasznosítani és saját tartalommal tudjuk megtölteni. Egyedül az üveg fedele kapott egy, a termék színében pompázó a logót megjelenítő matricát. A külső csomagolás a szürke alapszín mellett a termékre jellemző színt kapta. Négy termékkel kívánnak piacra lépni, melyek nevezetesebb vulkánok neveit kapták a szerint, hogy az adott szósz másodlagos összetevője a chili mellett mely területen őshonos. Ennek a másodlagos összetevőknek a jellemző színei másodlagos arculati színekként is szolgálnak és jelennek meg a csomagolásokon az arculatra jellemző “folyós” elemekként.

Szeretnél te is ilyesmit?

Amennyiben szívesen dolgoznál velem, akkor keress bátran 
elérhetőségeim bármelyikén!

Pintér Noémi UX/UI Designer
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.